Logo

Bedste kvalitet i behandlingen

Kvalitet er Aleris varemærke. Det er her, vi gør en forskel. 

Kvalitet tager udgangspunkt i patientens oplevelse

Kvalitet er en naturlig del af den daglige drift på alle Aleris hospitaler, og indgår i alle aspekter af patientbehandlingen.

 

Aleris arbejder hver dag på, at vores patienter oplever den bedst tænkelige undersøgelse og behandling. Vi tager altid udgangspunkt patientens oplevelse af behandlingsforløbet, og vi gør altid vores bedste for at imødekomme de forventninger, som patienten har til professionel service og den bedst tænkelige håndtering af det problem, som vi skal hjælpe med.


Vores målsætning er at have de mest tilfredse patienter, og at patienterne oplever en høj grad af medinddragelse og veltilrettelagte forløb.

 

Ensartet og høj kvalitet

Arbejdet med kvalitet er forankret i Aleris ledelse og de lokale kvalitetsudvalg, hvor vi hver dag følger kvaliteten i vores forløb. Den faglige kvalitet sikres bl.a. gennem vores 28 lægeråd, hvor vores specialister tilrettelægger behandlingerne, så vores patienter får den samme behandling, efter højeste standarder, på alle hospitalerne.


Som patient på Aleris vil man kunne opleve at blive stillet spørgsmål til forløbet, hvis man har givet tilsagn. Vi er meget fokuserede på at sikre, at vores patienter oplever god effekt af behandlingen med færrest mulige bivirkninger. Aleris læger deltager også i forskning.

 

I sikre hænder på Aleris

På Aleris er patienternes sikkerhed altid i højsæde, og intet er overladt til tilfældighederne. Det gælder både på det udstyrsmæssige som på det faglige område, men også beredskabet gennemgås med faste intervaller.