Er du Happy Or Not?

Aleris introducerer nu, som en af de førende private behandlingsudbydere i norden, HappyOrNot® på svenske, norske og danske hospitaler.

Aleris lancerer, i samarbejde med den prisvindende HappyOrNot fra Finland, 140 terminaler placeret på 78 af sine sundhedsklinikker fordelt i tre lande. Feedbackovervågningen og rapporteringssystemet, som HappyOrNot består af, er et positivt udtryk for Aleris’ engagement i kundetilfredshed, og gør det muligt for Aleris, at fokusere lige netop på kunderne og deres tilfredshed.

"HappyOrNot terminalerne gør det nemt for vores besøgende at give hurtig feedback på vores præstation. Kunden besvarer vores spørgsmål med blot et enkelt klik på en smiley-knap. Rapporter genereres og leveres automatisk til vores organisation, så vi kan vurdere, udvikle og forbedre vores præstation," siger Bent Wulff Jakobsen, medicinsk direktør, Aleris.

HappyOrNot er en kundefeedbackservice, hvor kunderne på en let måde kan vurdere deres serviceoplevelse på ethvert tidspunkt i løbet af oplevelsen. Servicen indsamler kundesvar og registrerer tilfredshedsniveauer. Et intelligent rapporteringssystem gør feedback synlig og sikrer planmæssig rapportering til alle organisationsniveauer.

"Samspillet mellem Aleris og vores besøgende er et meget vigtigt supplement til andre undersøgelser vi udfører. Med HappyOrNot har vi mulighed for at overvåge og forbedre vores service. Kvalitet inden for sundhedspleje er af afgørende betydning, og med HappyOrNot er vi i stand til at modtage hurtig feedback." – Bent Wulff Jakobsen, medicinsk direktør, Aleris.

Til toppen af siden