FAQ for Tryg Lægehotline
Nedenfor har vi samlet svar på de hyppigste spørgsmål ifb. med brug af Tryg Lægehotline.
Hvornår kan jeg komme i kontakt med support?
Du kan kontakte os fra 7 - 16 alle dage på tryg.helpdesk@aleris.dk
Jeg har ikke adgang til Lægehotline
Du bør kontakte Tryg Sundhedsteam på telefon 7011 2020 for at undersøge, om din police er korrekt.
Jeg kan ikke logge ind
Hvis du fravælger offentliggørelse af for- og efternavn ifm. MitID, kan du ikke logge på løsningen. Problemet kan løses, hvis du installerer den seneste softwareopdatering af IOS og Android app.
Mit dankort virker ikke
Du kan ikke anvende ”rene” dankort ved betaling i Tryg Lægehotline. Du kan anvende mastercard / eurocard eller visa/dankort.
Lægehotline virker ikke på Safari
Onlinekonsultationer kan ikke afvikles i en Safari browser. Prøv at åbne en af nedenstående browsere eller download Aleris Online app'en på App Store eller Google Play.
Krav til dit udstyr
Android: Version 4.4 eller nyere (primært enheder fra Samsung, Google, Motorola Moto, LG Optimus family).
IOS: Version 10.1 eller nyere (iphone og ipad)
Web: Anvend en af følgende browsere - Chrom, Firefox og Internet Explore med Tokbox plugin (bliver du automatisk bedt om at installere).