FAQ for TrygSundhed

Nedenfor har vi samlet svar på de hyppigste spørgsmål ifb. med brug af TrygSundhed.

Hvornår kan jeg komme i kontakt med support?

Du kan kontakte os fra 7 - 16 alle dage på tryg.helpdesk@aleris-hamlet.dk

Jeg har ikke adgang til Videodoktor

Du bør kontakte Tryg Sundhedsteam på telefon 7011 2020  for at undersøge, om din police er korrekt.

Jeg kan ikke logge ind

Hvis du fravælger offentliggørelse af for- og efternavn ifm. nemID, kan du ikke logge på løsningen. Problemet kan løses, hvis du installerer den seneste softwareopdatering af IOS og Android app.

Mit dankort virker ikke       

Du kan ikke anvende ”rene” dankort ved betaling i TrygSundhed. Du kan anvende mastercard / eurocard eller visa/dankort.

Videodoktor virker ikke på Safari

Videokonsultationer kan ikke afvikles i en Safari browser. Prøv at åbne en af nedenstående browsere eller download videodoktor app'en på App Store eller Google Play.

Krav til dit udstyr

Android: Version 4.4 eller nyere (primært enheder fra Samsung, Google, Motorola Moto, LG Optimus family).

IOS: Version 10.1 eller nyere (iphone og ipad)

Web: Anvend en af følgende browsere - Chrom, Firefox og Internet Explore med Tokbox plugin (bliver du automatisk bedt om at installere).

Til toppen af siden