Medarbejderne er nøglen til trivsel

Alle ansatte i Aleris Omsorg har et klart overordnet mål, når de kommer på arbejde: ”I dag skal jeg bidrage til at skabe en god dag for vores beboere og brugere”

Det daglige møde - os mennesker i mellem

Aleris Omsorgs filosofi handler om, hvordan man som medarbejder kan gøre en forskel hver dag. 

Vi lægger vægt på valgfrihed og respekt for den enkeltes ret til selvbestemmelse og integritet. I det daglige møde mellem borgeren og medarbejderen skabes fortrolighed og nære relationer. Høje kompetencer, kvalitetsopfølgning og effektive arbejdsmetoder betyder, at vi kan tilbyde borgerne den bedste omsorg og pleje.

Vi lytter til borgere og pårørende

Vi arbejder kontinuerligt med at udvikle og forbedre vores ydelser ud fra ønsker fra beboere, pårørende og kommunerne.

På baggrund af tilbagemeldinger fra bl.a. beboer- og pårørendeundersøgelser vælger vi hvert år fokusområder, som vi arbejder specielt med.

Vores fokusområde er i år:

  • Den gode kundeoplevelse

Fokusområderne i Aleris Omsorg sætter spot på særlige områder gennem hele året og vi sørger for at medarbejderne får ekstra undervisning, faglige input og erfaring i hverdagen med netop disse områder.

Til toppen af siden