Patienttilfredshed
Hos Aleris lever vi først og fremmest af tillid, og tillid skal man gøre sig fortjent til.
Patienttilfredshed
Hos Aleris lever vi først og fremmest af tillid, og tillid skal man gøre sig fortjent til.


HappyOrNot giver hurtig feedback
På Aleris følger vi hver dag vores patienters tilfredshed gennem HappyOrNot-standere, som er placeret på alle vores hospitaler.
Med et enkelt klik på en smiley-knap kan du hurtigt give feedback på din oplevelse hos os. Disse tilbagemeldinger følges nøje af både ledelse og personale og hjælper os med løbende at fastholde og udvikle kvaliteten af vores behandlinger.
HappyOrNot viser, at 98 % af vores patienter vil anbefale os til andre.
Patienttilfredshed i detaljer
Ud over vores daglige temperaturmåling af kvaliteten foretager vi løbende mere dybdegående undersøgelser af patienttilfredsheden hos Aleris. Disse undersøgelser gennemføres via spørgeskemaer, som du modtager pr. e-mail efter et besøg hos os.
Her beder vi dig fortælle om din oplevelse af den undersøgelse eller behandling, du har modtaget. Dine svar hjælper os med at se, hvad der fungerer godt, og hvor vi kan blive endnu bedre.
Du modtager et spørgeskema efter dit første besøg, og igen 14 dage efter en eventuel operation eller anden behandling. I nogle tilfælde vil du også modtage et mere specifikt spørgeskema, hvor vi spørger ind til resultatet af en konkret behandling fx hvis du har fået et nyt knæ eller en ny hofte.
Alle besvarelser er utroligt vigtige for vores arbejde med at tilbyde udredning og behandling af højeste kvalitet. Vi sætter derfor stor pris på, at du bruger et par minutter på at dele din oplevelse.
Aleris behandler naturligvis alle besvarelser fortroligt og i overensstemmelse med gældende regler for håndtering af personoplysninger. Du kan læse mere om vores persondatapolitik her.
Landsdækkende undersøgelse af patientoplevelse (LUP)
Hvert år gennemfører de danske myndigheder en landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser på både private og offentlige hospitaler. Også her ligger Aleris blandt de bedste i landet.
Læs mere om resultaterne fra årets LUP- ungersøgelse her
HappyOrNot giver hurtig feedback
På Aleris følger vi hver dag vores patienters tilfredshed gennem HappyOrNot-standere, som er placeret på alle vores hospitaler.
Med et enkelt klik på en smiley-knap kan du hurtigt give feedback på din oplevelse hos os. Disse tilbagemeldinger følges nøje af både ledelse og personale og hjælper os med løbende at fastholde og udvikle kvaliteten af vores behandlinger.
HappyOrNot viser, at 98 % af vores patienter vil anbefale os til andre.
Patienttilfredshed i detaljer
Ud over vores daglige temperaturmåling af kvaliteten foretager vi løbende mere dybdegående undersøgelser af patienttilfredsheden hos Aleris. Disse undersøgelser gennemføres via spørgeskemaer, som du modtager pr. e-mail efter et besøg hos os.
Her beder vi dig fortælle om din oplevelse af den undersøgelse eller behandling, du har modtaget. Dine svar hjælper os med at se, hvad der fungerer godt, og hvor vi kan blive endnu bedre.
Du modtager et spørgeskema efter dit første besøg, og igen 14 dage efter en eventuel operation eller anden behandling. I nogle tilfælde vil du også modtage et mere specifikt spørgeskema, hvor vi spørger ind til resultatet af en konkret behandling fx hvis du har fået et nyt knæ eller en ny hofte.
Alle besvarelser er utroligt vigtige for vores arbejde med at tilbyde udredning og behandling af højeste kvalitet. Vi sætter derfor stor pris på, at du bruger et par minutter på at dele din oplevelse.
Aleris behandler naturligvis alle besvarelser fortroligt og i overensstemmelse med gældende regler for håndtering af personoplysninger. Du kan læse mere om vores persondatapolitik her.
Landsdækkende undersøgelse af patientoplevelse (LUP)
Hvert år gennemfører de danske myndigheder en landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser på både private og offentlige hospitaler. Også her ligger Aleris blandt de bedste i landet.
Læs mere om resultaterne fra årets LUP- ungersøgelse her
