Logo

Patienttilfredshed

Hos Aleris lever vi først og fremmest af tillid, og tillid skal man gøre sig fortjent til.

HappyOrNot giver hurtig feedback

På Aleris følger vi hver dag vores kundetilfredshed via de HappyOrNot standere, som er opstillet på alle vores hospitaler. Med et enkelt klik på en smiley-knap giver vores patienter hurtig feedback på vores præstation. Disse tilbagemeldinger følges tæt af både ledelse og personalet.


HappyOrNot viser, at 98 % af vores patienter vil anbefale os til andre.

 

Patienttilfredshed i detaljer

Udover den daglige temperaturmåling foretager vi kontinuerligt en mere detaljeret undersøgelse af patienttilfredsheden på Aleris både efter første besøg og 14 dage efter operationen. Den kommer rundt om alle aspekter af forløbene. Vores målinger viser, at Aleris ligger helt i top.

 

Landsdækkende undersøgelse af patientoplevelse (LUP)

Sidst men ikke mindst, laver myndighederne hvert år en landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser på private og offentlige sygehuse. Også her, ligger Aleris i top.

Læs mere om resultaterne fra årets LUP